I need some sleep

har inte kunnat sova ordentligt på 3 dar nu, vaknar upp flera ggr i natten, visst ni som känner mig vet att det brukar jag göra o det brukar inte vara så farligt klarar det endå...
jag brukar vakna 3-6ggr per natt en hel natts sömn är något ovanligt för mig. det har varit så så länge jag kan minnas.
jag vaknar vänder mig om ser mig om kring lite somnar om, det e det vanliga men nu vaknar jag med en konstig kännsla att kl e 5 i 5 på morgonen och att jag snart ska upp. det brukar jag göra men bara när klockan e halv 5 eller just 5 i 5. Nu gör jag detta 3-4 ggr per natt och varje gång e jag nästan klar vaken... e inte kul att behöva somna om när man ser att kl bara e 22:30 försökte för ett tag sedan att låta bli att titta på klockan men då vaknade jag bara ännu mer.. man la och trodde att det inte var lönt att somna om klockan är ju endå snart 5.... men den var 1.

det löser sig nog,
nu ska jag laga mat till martin sen ska jag lägga mig och hoppas att jag kan sova ordentligt :)

kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Martin

tack för maten :)

sov gott!

2009-03-04 @ 22:18:37
Postat av: ola

WINER Gnälle röv

2009-03-07 @ 10:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0