trötter?

är inte pigg alls idag, pallar inte ett jävla skit usch. somnade på frukosten fm.kaffet och middagen. låg i boden och snarkade inte lite pinsamt..
har itne gjort mkt idag, mest pratat med div byggare och rörläggare. pratade men en snickare om deras uppsägningar och han trodde att fler skulle sägas upp nästa månad, känns inte som jag ligger vidare bra till... men det kan ju alltid vara början på något nytt alla förändringar kan man ju vända till det positiva bara man själv vill :)

men livet går vidare trots att jag e trött har jag tänkt mig träna och gå en promenad idag :) blir förhoppnings vis piggare imorgon efter första tränings passet denna veckan :)

sen ska jag se på det nya avsnittet av house ikväll :)

ha d gutt!
//Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0