pigg

Idag var jag förvånadsvärt pigg måste varit träningen för jag sov lika dåligt som vanligt, segade mig iväg till jobb lite försenade 05:45 inte bra, var sugen på att ta bilen men mitt förnuft segrade den kampen så jag gick. :)
Inte mkt att göra idag heller har mest sprungit mellan plan 1 och 3 kunde jobba lite på plan 3 sen fick man vänta på snickarna så var jag nere på plan 1 sen en timme senare ringde snickarna och jag hade mer jobb på plan 3 och så har det varit hela dan :)
Sen blev det bestämt att vi ska ut på afterwork på fredagen ta ett par kalla :)
Får se hur det blir för "gubbarna" på plan 1 påstår att jag e kåtast i örebro & en casanova, konstigt för har bara träffat 1 tjej sen jag flyttade hit... jag tror endå mest att de skämtar men det e svårt med dialekten :)

nu väntar lite tidig träning :)

höres efter träningen :)

ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0