Fredag,

ja då var det lite smått festande igen här i Örebro.

jobbade på som en tok på jobbet sen hem hämtade ett serverskåp till svan, gick en runda på någon jävla marknad i stan. Var ungefär lika som mikaeli i trelle.. samma skit

ne sen var det fanta mej dax att få i sig lite ÖL!! åkte till kumla med en platta öl, ett par timmar senare och en platta mindre drog vi till örebro igen in på Pitchers och träffade Jenny och hennes sambo. satt vi där och mös och drack mer öl, utav någon konstig anledning blev jag och Martin smått fulla som vanligt ^^
Vandrade hem vid 2 och väl hemma och fyllehungrig som man var ställde jag och martin och stekte köttbullar, vilket teamwork måste jag säga.  den delikata rätten serverades med ketchup och hamburger dressing :)
och sen somnade jag med kläderna på (igen)

så man vaknade upp lite sliten idag så jag och Mratin gick till Sallad in och träffade Pata och Johanna, krängde en nyttig pizza.^^
sen somnade man en stund, nu har jag precis öppnat första Ölen idag och ska snart dra i mig lite JD!! för det e ju MUSTASCH ikväll!!! HELL YEAH!!! rock on!

puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0