druckit i tot, 24h denna helg, e helt jävla fakking lost i huvet

fy fan fyfan! igår vart man ute och drack i 11h fyfan vad sysslar man med?
ähh vi har ju skoj så skit i det ^^ haha

allt började efter adde hade vaknat och ringde mig och frågade om jag skulle ha en öl, jag var bara ja men visst. sen drog jag till adde var dä vid ca 14:30 började dricka öl tog en pizza, snackade lite skit och drack lite mer. såg även på handbollen vi var inte riktigt imponerade av sveriges spel de kunde fan så mkt bättre. så vi tog oss lite mer öl. känner ni den röda tråden? ja precis du gissade rätt, Öl. Så var det bara jag och adde vi ville träffa lite mer folk så di drog till J och L var oxå där, väldigt trevligt och ja vi drack lite mer Öl. adde fick tag i en förfest där han kände typ 1 pers men vi gick dit endå ^^ var skoj. sen när det blev lite mörkt ute drog vi vidare till strömpis. Väl när vi var där och vi knuffar in oss i baren så fick vi tag i varsin öl :) och jag fick tag i Je så vi träffades upp och shakade lite på dans golvet, inte för att jag kan dansa eller något men skoj e det ^^
hade kunnat prata mkt mer om kvällen men ska jag vara ärlig så orkar jag itne, kl e 11 jag e bakis och har ont i huvudet, inte precis taggad...

Glöm inte nästa helg e det mustasch! och jag har börjat odla fram min ^^

ha det fetinge najs!
/Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0