Ännu en helg

ännu en helg har passerat här i örebro :)
lite minnes luckor lite för mkt sprit och på tok för mkt skoj!

Fredag: Pata blev 25 ^^ fest med mkt sprit, började på gustavsvik på relaxen och lekte lite i badet, väldigt roligt. När kl började närma sig 8 så drog vi iväg till stalllyktan för att käka lite och dricka lite till :) men de tyckte att vi var aningen högljudda men det tyckte inte vi :) så vi traskade iväg till Njuta där vi var kvar ett tag. enligt mig hela kvällen för mitt minne försvann efter det men tydligen enligt vissa ännu ej bekräftade källor så var jag på harrys.. fast det vet jag inget om... ^^ 

Lördag: SEEEEG 
sen började man dricka lite öl så kom formen tillbaka :) så vi gick till njuta äåven denna dag, och hämtade upp adde :) för att en stund senare dra iväg till Björnis :) där vi dansade drack öl och hade allmänt skoj. ba baba baaa ba osv.. ni som var där vet för vi var ju inte vidare tysta :)
sen var det lite efter supande hemma hos adde och våran gemensamma kompis Jack var oxå med :) mmm 
kom inte hem förrens närmare 5 precis en lagom avslutning på en underbar kväll!!! 


Ha de gutt
// Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0