Finanskris?

det verkar som finanskrisen närmar sig och min nuvarande position som elektriker på NEA verkar vara hotad, så istället för att sitta och vänta har jag bestämmt mig att söka lite andra jobb så att jag har dörrarna öppna. Det är inte så att jag inte trivs på NEA för det gör jag trevliga kollegor och arbetsledare. Vet själv att jag inte klarar av att gå hemma utan jobb så jag har bestämmt mig att söka lite jobb utomlands. blir ju spännande sen dessutom är man ju hemma då och då :)
med hemma menar jag Örebro så klart...

Så ska försöka ljuga ihop något positivt om mig i ett par brev nu sen får jag se vart denna vägen leder mig..


Dilectio
Fredric

Kommentarer
Postat av: Fredrics Orginal

jaså risk för uppsägning?

tradigt för dig här hemma har vi jobb fram till mars iaf :) men efter det vet man inte :/

2009-01-17 @ 19:08:15
Postat av: Fredric

ja det sägs att vi med har det men i veckan blev nogon uppsagd på nba tydligen..

2009-01-17 @ 19:11:37
URL: http://fredric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0