den 15 januari 2009

Är krasslig, är alltid kul att jobba när man håller på att bli förkyld, hela kroppen är seg och man har ingen ork. Tänkte att det kommer bli lungt för har ju inte så mycket att göra, men icke! näää idag ska man springa som en dåre mellan 1 och 3 våningen... skoj...
men skulle inte vilja byta mot något annat arbete just nu, trivs ju med det jag gör :)

tråkiga nyheter, nu har det tydligen börjat varslas bland snickarna i örebro med, :( det är inte bra för börjar nea varsla så är det jag som åker först... just nu känns det som att jag ska kanske ta tag i att söka jobb utomlands istället.. får tänka på det lite mer men får ha bestämt mig innan helgen... vet ju att det finns jobb i dubai och abudabi... blir ju varmt och spännande.

får tänka på det..

glöm inte!
tänk inte på en rosa elefant..

dilectio
Fredric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0