länge sedan ^^

jag har inte haft så mkt tid att vara vid datorn :)

jag fyllde år i onsdags (nästan en veckasedan) och Pata och Adde drog ut mig :) vi var på "lilla örebro" och kökade godmat, sen gick vi vidare till njuta för att se fotboll real-madrid VS Liverpool, Liverpool vann med 1-0 drack en massa öl innan vi gick till Strömpis.
kom hem 02:30 kl ringde 05:00 sulle upp till jobbet, kan säga det att jag Vaknade inte!!! utan vaknade vid 08:15 det vet jag för jag fick panik att jag var sen till jobbet kastar på mig kläderna och går ner...  kastar en liten blick på min jack-ärm, hmm den ser lite smutsig ut... hmmm en minnesbild kommer tillbaka, jusst det jag ramlade på fyllan igår! ähh e nog inte mer än armen... gick vidare ca 10m lite mer av minnet återvänder. tar av mig jackan tittar på ryggen, I helvete heller att jag kommer gå med den jackan igenom stan... upp och byta jacka igen haha. till jobbet e på jobb 08:45 börjar med att koka en kanna kaffe däckar vid bordet, Rörläggaren kommer och dunkar mig på ryggen "hård kväll igår?" det som kommer ur min mun e "mhmmrbrra" kan säga att resten av den dagen var väldigt seg. :)


Fredag:
Var ute på After-Work med de flesta från bygget :) ventarna höll full låda på Pitchers och retade gall-feber på bartendern/servitören :) haha men skoj var det :) ett par öl och en saftig burgare blev det den kvällen :)

Lördag
Då blev det Bastu med öl och trevligt sällskap, sen vidare ut till Hellas och käkade gott :) alla sjöng för mig och pata :) skoj och trevligt, det hela var väldigt uppskattat :) Adde min vapen dragare kom till hellas även han sen drog gänget iväg till njuta för att pimpla lite mer bira :) och sedan till ett fullsmockat Björnstugan :) för att sedan avsluta kvällen hos adde med lite mer JD & öl :)

Söndag
Seg och slö iväntan på jobb :)

Måndag
en ganska händelselös dag, tills kl blev kvart över 3 då hade en ventare kapat fel trumma på taket så nere i resturnagen fanns ingen frånlufts-fläkt, så de fick göra en provisorisk lösning, vilket inne bar att jag skulle koppla el, vilket jag gjorde med en liten mindre miss... vände faserna fel så istället för att fläkten sög så blåste den ner... bra! så fick jag fixa det med haha... kom hem lite senare...

och idag har jag varit hemma hos pata och besökt K-rauta & bauhaus ^^

puss och haj // Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0