Vilken Fredag!

åhh mitt huvud! aj ajaj

vilken fredag det var igår, upp tidigt som vanligt snoozade dock så reste mig inte ur sängen förrens halv 6, sen dra på sig lite kläder gå till jobb dusha och sedan ha lite att göra så mest gått runt och varit utråkad.
pga att jag var lite utråkad gick jag och lekte med borrmaskinen, jag höll ena handen på själva borren och trykte igång det snurrade och allt var frid och fröjd. Sen hände det, den otäcka händelsen som inte får hända (hade ju handskar på mig) handsken fastnade! och mina fingrar böjdes lite på fel håll, aj som fan ont gjorde det iaf, och nu har jag ett stelt och svullet långfinger.
Man som nu är så sket man i det, och drog ut med alla snickarna på kungens pizzeria vid 1 och börja dricka öl :) vi satt kvar där och drack tills klockan blev halv 7 sen gick jag hem rakade mig (behöll lite skägg och mustach inför mustasch nästa helg) sen drog jag till adde där pata oxå var, satt där drack lite öl en whiskey. Nu ska ni veta att jag var rätt bra i gasen kl var halv 9 nått haha. Sen Gick vi tipp pitchers där vi satt och drack mer öl hela kvällen :) adde pata och jag vinglade hemmåt sen efter vakten bad oss att gå efter de stängde :)

Utgång i kväll med! :)

Med bakfulla hälsningar
Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0