utråkad

fredag brukar vara lyckans dag på veckan man ser framemot 2 st lediga dagar dax att göra något skoj!
Fast idag känndes det inte riktigt så för jag vet inte vad jag ska göra med dessa 2 lediga dagar, sitta framför tv:n är inget vidare nöje tycker jag.. kan inte träna så har ganska mkt energi över, mina kompisar ska jobba osv.. men nog med det här kommer min dag som varit

Orkade inte stiga upp i tid idag heller så fick köra till jobb kosta 80:- idag med för parkeringen min lathet kostar mig.. men men $$ e inte allt här i livet tack och lov för det, snacka om messed upp childhood om jag hade haft behov av pengar i min familj... ne då fortsätter vi där jag var.. kom till jobb kokade mitt kaffe och sedan började jag jobba. Var inte så mkt jag skulle göra idag men jag behövdes vara på plats för att kunna underlätta snickarens jobb. Blev mkt städning och skalande av kabel som skall säljas... Dagen var kort för att jag slutade kl 13 som vanligt på fredagar.. och körde hem.


Väl hemma insåf jag att jag inte hade något att göra så gick och badade samtidigt som jag lyssnade på ljudbok, när jag såg ut som en 80årig gubbe orkade jag inte ligga kvar i karet och gick upp. Fortfarande rastlös ingen var hemma bara jag, så jag gjorde det mest logiska jag gick och la mig för att sova en 10 min som blev 4 h :)

så nu sitter jag här och skriver i min blogg yr-vaken men fortfarande lika utråkad...

här har ni något som ni inte ska tänka er...
Tänk inte på mig som en underbara människa...
 

ja det var allt för mig just nu




Dilectio
Fredric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0