snart fredag

snart fredag fan vad skönt!

haft mkt att göra på jobb idag har sprunigt mellan 1 & 3 våningen som en idiot idag, men har iaf fått mina dammskydds masker så jag slipper andas in det jävla dammet på våning 3 :) känns bra iaf e inte lika seg som de dagarna utan..
imorgon ska jag börja med att hjälpa ventarna på plan 1 och sedan ska jag rensa lite el för snickarna plan 3. Springandet hade varit lite lättare om jag inte haft mitt bälte som börjar bli för stort på mig nästan hela tiden.. sen att jag har nästan alla mina verktyg i bältet gör inte det hela mkt lättare! :) tom min verktygslåda väger mindre,
hmm vad har jag i bältet? 5st skruvmejslar, 1 plåtsax, 4st tänger, 3 hylsnycklar, 1 hylsmejsel, 1 set torx, 1st hammare och en skruvdragare, allt utom skruvdragaren e på höger sida... ^^ lite snebeslastnitng...

Svan ringde mig efter jobb vi gick ut och käkade lite tog en räksallad själv han och Kristian tog lasange, ja just det Kristian har varit här idag, en interjuv på kumla så snart e vi kanske 4 st Gööö snygga skåningar i örebro :)

fan vad skönt mer Fredag imorgon slutar kl 1 och sen ska jag och Svan hämta hans skåp, sen dar jag och Pata ner på marknaden i Örebro!

MUSTASCH på Lördag!! håller på att olda fram min tyska porrfilms mustasch :) den kommer bli som et U fast upp och ner ^^ bara jag rakar mig nykter så ska jag nog inte fakka upp det ^^

ha det fint
/Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0