kväll

ush så var kvällen här ska snart gå och lägga mig, har precis varit ute och vandrat m martin o svan skönt men smart som jag var tog jag en tröja extra på mig och gick och svettades som en liten rosa gris på safari i afrika..
snö och halt var det men vad fan gör det med musik i lurana och trevligt sällskap :)

såg på pinapple express innan idag med, den var rolig om man har den sortens humor dvs jag gillade den stund vis int mkt till handling mkt kaos och flummande, men endå på något konstigt plan roande :)
den får 2,5 gyllenbruna tummar upp utav mig.

vad händer denna veckan?
hmm hade velat se den nya wallander filmen på bio, vilket jag nog gör om jag hittar någon som jag kan se den med, ja sen hade jag tänkt börja träna :) kan inte bara vara hemma blir ju galen måste hitt på nått :)

Goddie najt
// Fredric

Kommentarer
Postat av: Lina

Ville bara lämna ett avtryck :)

Den nye Wallander filmen är bra , gå och se den :)

Kram Lina

2009-01-20 @ 19:36:31
URL: http://linasliviord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0