jubbet

jadå var man hemma igen efter jobb. ännu en produktiv dag på träffpunkt örebro.
Var inte roligt att traska iväg till jobbet när det var snö ute.. men lite motion på morgonen e aldrig fel :)
väl på plats hände det inte alldeless för mkt så jag skalade lite kabel så jag kan sälja kopparn och bli miljonär sen :p
var ganska trött idag med kan jag tilllägga, somnade i boden under frukosten vilket som var jätte bra jobbat för jag skulle in på byggmöte 09:30 vilket jag lyckades nästan komma i tid till :) haha som tur var det inte bara jag som var sen. vi diskuterade div el jobb som skall kunna på börjas vilket som passar mig väldigt bra för då kan jag börja jobba på mer konstruktivt :)

väldigt lycklig var jag nu när jag började gå hem, snö och slask usch!



dilectio
Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0