Ändrade planer.

Blev något ändrade planer, ingen träning. Det Blev pizza handboll och öl med boysen :)
fåt ta igen träningen imorgon dubbelt upp :) hehe

jag och martin fick bege oss till Patrik för TV finnes inte i denna lgh, här finns bara skoj ;)
vi körde dit så klart alla 200-300m till patrik men vi skulle ju faktiskt hämta upp pizzan
påvägen :) så det är "ok"
väl hos patrik fick bara jag dricka öl och pata så klart :) HAHA martin idag var det du som körde,
de senaste ggr vi har kört e det jag som har kört och suktat efter whisky och öl :) men inte denna
gången IKKE! mums
Matchen drog igång och vi satt på nålar så spännande det var brrr kusligt spännande ända in i slut sekunderna, sverige vann med en hårsmån 30-19 ruggigt nära :P haha

Handboll + pizza + bra kompisar = lyckad kväll :)
det enda som saknas e en tjej som håller värmen i min svin kalla säng så hade lyckan varit gjord :)
ähh smyger in till de andra när de sover :P haha

ha det mys !

Kommentarer
Postat av: svan

hur kan fittnessgurun fredric hoppa träningen? :P

2009-01-21 @ 22:09:11
Postat av: Anonym

Du är så välkommen in i mitt ÄNNU KALLARE sovrum, behöver värmen ^^

2009-01-21 @ 22:19:54
Postat av: Idus

yes, imorgon är det du som får slita riktigt hårt för att du åt pizza idag & drack öl ;) tsssss

2009-01-22 @ 01:08:55
URL: http://iduuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0